26수특__[ TEST 1 ]___[ 3번 ]
❷ If you study the most innovative companies you can think of, you will find that they have had more failures than successes, more misses than hits.
❸ How you deal with failure is the main feature of an innovation biome.
❹ No one knows beforehand what will work or be successful, so you need to expose yourself and your customers to a breadth of ideas and solutions.
❺ The business model of an innovation is uncertain, and while we might attempt to reduce this uncertainty, innovation needs to run freely and with flexibility.
❻ Companies should not assume they know whether an innovation will work, how it will be used, who exactly will use it, or how it will be monetized.
❼ All of these variables need to be fluid, and the organization must be ready for change.
❽ Rigidity in any of these aspects is the antithesis to value creation.
[ 혁신의 모든 변수에 대한 유연한 대처 ]
❶ 새로운 가치 창출은 믿음의 비약이며 높은 실패율이 예상된다.
❷ 여러분이 생각할 수 있는 가장 혁신적인 기업들을 살펴보면 그들에게는 성공보다는 실패가, 목표를 명중시키는 경우보다는 놓치는 경우가 더 많았다는 것을 알게 될 것이다.
❸ 실패에 대처하는 방식은 혁신이라는 생물군의 주요 특징이다.
❹ 어떤 것이 성과를 낼지 혹은 성공할지는 누구도 미리 알 수 없으므로, 여러분은 자신과 여러분의 고객이 폭 넓은 아이디어와 해결 방안을 접하게 해야 한다.
❺ 혁신적 제품의 비즈니스 모델은 불확실하며, 우리가 이러한 불확실성을 줄이려고 시도할 수도 있지만, 혁신은 자유롭고 유연하게 작동되어야 한다.
❻ 기업은 어떤 혁신적 제품이 성공할지, 그것이 어떻게 사용될지, 정확히 누가 그것을 사용할지, 또는 그것이 어떻게 돈을 벌어들일지 알고 있다고 추정해서는 안 된다.
❼ 이러한 모든 변수는 유동적 이어야 하며 조직은 변화할 준비가 되어 있어야 한다.
❽ 이러한 모든 측면에서의 경직성은 가치 창출과 정반대되는 것이다.