EBS_2026수능특강 영어__[ PART 3 ]/[ TEST 1 ]

26수특__[ TEST 1 ]___[ 3번 ]

Anne.S 2025. 3. 14. 11:29

 

 

If you study the most innovative companies you can think of, you will find that they have had more failures than successes, more misses than hits.

How you deal with failure is the main feature of an innovation biome.

No one knows beforehand what will work or be successful, so you need to expose yourself and your customers to a breadth of ideas and solutions.

The business model of an innovation is uncertain, and while we might attempt to reduce this uncertainty, innovation needs to run freely and with flexibility.

Companies should not assume they know whether an innovation will work, how it will be used, who exactly will use it, or how it will be monetized.

All of these variables need to be fluid, and the organization must be ready for change.

Rigidity in any of these aspects is the antithesis to value creation.

 

 

 

 

[ 혁신의 모든 변수에 대한 유연한 대처 ]

새로운 가치 창출은 믿음의 비약이며 높은 실패율이 예상된다.

여러분이 생각할 있는 가장 혁신적인 기업들을 살펴보면 그들에게는 성공보다는 실패가, 목표를 명중시키는 경우보다는 놓치는 경우가 많았다는 것을 알게 것이다.

실패에 대처하는 방식은 혁신이라는 생물군의 주요 특징이다.

어떤 것이 성과를 낼지 혹은 성공할지는 누구도 미리 없으므로, 여러분은 자신과 여러분의 고객이 넓은 아이디어와 해결 방안을 접하게 해야 한다.

혁신적 제품의 비즈니스 모델은 불확실하며, 우리가 이러한 불확실성을 줄이려고 시도할 수도 있지만, 혁신은 자유롭고 유연하게 작동되어야 한다.

기업은 어떤 혁신적 제품이 성공할지, 그것이 어떻게 사용될지, 정확히 누가 그것을 사용할지, 또는 그것이 어떻게 돈을 벌어들일지 알고 있다고 추정해서는 된다.

이러한 모든 변수는 유동적 이어야 하며 조직은 변화할 준비가 되어 있어야 한다.

이러한 모든 측면에서의 경직성은 가치 창출과 정반대되는 것이다.