ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • _2020년 3월 모의_[ 고1 ]_32번
    [ 고1_3월 ]/[ 고1_3월 (2020) ] 모의고사 읽기 2020. 6. 4. 23:44

     

     

      Although many small businesses have excellent websites, they typically can’t afford aggressive online campaigns. 

     

      One way to get the word out is through an advertising exchange, in which advertisers place banners on each other’s websites for free. 

     

     

      For example, a company selling beauty products could place its banner on a site that sells women’s shoes, and in turn, the shoe company could put a banner on the beauty product site.  

     

      Neither company charges the other; they simply exchange ad space. 

     

      Advertising exchanges are gaining in popularity, especially among marketers who do not have much money and who don’t have a large sales team. 

     

     

     

      By trading space, advertisers find new outlets that reach their target audiences that they would not otherwise be able to afford. 

     

     

     

     

     

       비록 많은 작은 사업체가 훌륭한 웹사이트를 가지고 있지만,  그들은 보통 매우 적극적인 온라인 캠페인을 여유가 없다. 

       소문나게 하는 가지 방법은 광고주들이 서로의 웹사이트에 무료로 배너를 게시하는 광고 교환을 통해서이다. 

       예를 들어, 미용 제품을 판매하는 회사는 여성 신발을 판매하는 사이트에 자신의 배너를 게시할 있고,

           그 다음에는 신발 회사가 미용제품 사이트에 배너를 게시할 있다.

        회사 모두 상대에게 비용을 청구하지 않는데, 그들은 그저 광고 공간을 교환하는 것이다. 

       광고 교환은 인기를 얻고 있는데, 특히 돈이 많지 않거나 대규모 영업팀이 없는 마케팅 담당자들 사이에서 그러하다. 

       공간을 교환함으로써, 광고주들은 그러지 않으면 접촉할 여유가 없는 자신의 목표 접속자와 접촉할 있는 새로운 (광고) 출구를 찾는다. 

     

     

     

Designed by Tistory.