-
2021년 6월 모의_[ 고1 ]_22번[ 고1_6월 ]/[ 고1_6월 (2021) ] 모의고사 읽기 2022. 2. 2. 22:14
❶ Rather than attempting to punish students with a low grade or mark in the hope it will encourage them to give greater effort in the future, teachers can better motivate students by considering their work as incomplete and then requiring additional effort.
❷ Teachers at Beachwood Middle School in Beachwood, Ohio, record students’ grades as A, B, C, or I (Incomplete).
❸ Students who receive an I grade are required to do additional work in order to bring their performance up to an acceptable level.
❹ This policy is based on the belief that students perform at a failure level or submit failing work in large part because teachers accept it.
❺ The Beachwood teachers reason that if they no longer accept substandard work, students will not submit it.
❻ And with appropriate support, they believe students will continue to work until their performance is satisfactory.
학생이 미래에 더 많은 노력을 기울이게 하고 싶은 바람에서 낮은 등급이나 점수로 학생을 벌주려고 하기 보다는,
그들의 과제가 미완성이라고 여기고 추가적인 노력을 요구함으로써 교사는 학생에게 동기 부여를 더 잘 할 수 있다.
Ohio(오하이오)주 Beachwood(비치우드)의 Beachwood(비치우드) 중학교 교사는 학생의 등급을 A, B, C 또는 I (미완성)로 기록한다.
I등급을 받은 학생은 자신의 과제 수행을 수용 가능한(기준에 맞는) 수준까지 끌어올리기 위해서 추가적인 과제를 하도록 요구받는다.
이런 방침은 학생이 낙제 수준으로 수행하거나 낙제 과제를 제출하는 것이 대체로 교사가 그것을 받아들이기 때문이라는 믿음에 근거한다.
Beachwood(비치우드)의 교사는 만약 그들이 더 이상 기준 이하의 과제를 받아들이지 않는다면, 학생이 그것을 제출하지 않을 것이라고 생각한다.
그리고 학생들은 적절한 도움을 받아서 자신의 과제 수행이 만족스러울 때까지 계속 노력할 것이라고 그들은 믿는다.'[ 고1_6월 ] > [ 고1_6월 (2021) ] 모의고사 읽기' 카테고리의 다른 글
2021년 6월 모의_[ 고1 ]_29번 (0) 2022.02.02 2021년 6월 모의_[ 고1 ]_24번 (0) 2022.02.02 2021년 6월 모의_[ 고1 ]_23번 (0) 2022.02.02 2021년 6월 모의_[ 고1 ]_21번 (0) 2022.02.02 2021년 6월 모의_[ 고1 ]_20번 (0) 2022.01.17